Razvoj in lansiranje novega izdelka na tržišče – primer Mlekarna Celeia d.o.o.

Razvoj in lansiranje novega izdelka na tržišče – primer Mlekarna Celeia d.o.o.

Vabimo vas na predavanje gostje iz prakse, ki bo v torek, 18. marca 2025, ob 16.30, na FKPV v Celju, z možnostjo hibridne udeležbe.

Ga. Aleksandra Zajc, mag., vodja razvoja in tehnologije v Mlekarni Celeia d.o.o., bo izvedla predavanje na temo:
Razvoj in lansiranje novega izdelka na tržišče – primer Mlekarna Celeia d.o.o.

Predavanje bo ponudilo poglobljen vpogled v ključne korake, s katerimi se podjetja soočajo pri lansiranju novih izdelkov. Na praktičnem primeru novega razvojnega izdelka boste spoznali:

  • aktivnosti, ki potekajo od idejne faze do iskanja identitete izdelka in njegove umestitve v blagovno skupino,
  • dejavnike, ki vplivajo na vedenje potrošnikov in njihove nakupne odločitve,
  • strategije učinkovite komunikacije, s katerimi ciljno skupino prepričamo, da izbere prav naš izdelek.

Ne zamudite priložnosti za spoznavanje procesov razvoja in trženja izdelkov iz prve roke ter pridobivanje vpogleda v aktualne prakse iz gospodarstva.

Vabljeni!

V kolikor se boste predavanj udeležili na daljavo, vas prosimo za prijavo:




 Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da FKPV interno hrani in uporabi moj e-mail za namen neposrednega trženja in promocije, interne analize ter statistične obdelave. Za Izbris podatkov nam pošljete zahtevo na e-mail dodiplomski@fkpv.si. Vaši podatki bodo obravnavani v skladu z uredbo GDPR.
Več v rubriki Politika zasebnosti.
Polja označena z * so obvezna!

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2025

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki