Diplomanti bodo sposobni kreativne uporabe znanja v poslovnem okolju, samostojnega in timskega dela pri strokovnem in znanstveno raziskovalnem delu, poslovnega komuniciranja v domačem in mednarodnem okolju, analiziranja kakovosti poslovnih procesov z namenom doseganja poslovne odličnosti in uporabe sodobne informacijske tehnologije v poslovnem okolju. Poleg tega bodo razvili predmetno- specifične kompetence, kot so:
- sposobnost razumevanja in reševanja konkretnih problemov na področju storitvenih dejavnosti, še posebej turizma (zdravstvenega, zelenega, velneškega) in hotelirstva, z uporabo znanstveno raziskovalnih metod in metod kritične analize;
- sposobnost prepoznavanja priložnosti in nevarnosti na globalnem turističnem trgu, posebej na trgu EU in na podlagi tega sposobnost uvajanja sprememb v poslovanju organizacije;
- poglobljeno razumevanje turizma kot družbenega pojava in njegovega vpliva na okolje, nacionalno in mednarodno gospodarstvo;
- sposobnost analiziranja posebnosti pri oblikovanj obligacijskih razmerij v katera turistična podjetja vstopajo pri izvajanju svojih dejavnosti;
- sposobnost preučevanja in analiziranja statusnega in pogodbenega povezovanja turističnih podjetij in njihovih poslovnih enot (npr. koncerni, hotelske verige….);
- identificiranje ključne prednosti, slabosti in ekonomskih učinkov turizma pri implementaciji trajnostnega razvoja;
- sposobnost definiranja ključnih elementov marketing mixa in oblikovanje strategij pri poslovanju turističnih in hotelirskih podjetij;
- sposobnost prevzemanja najzahtevnejših nalog pri planiranju, oblikovanju, razvoju in vodenju sodobnih poslovnih sistemov na področju turizma (zdravstvenega, zelenega, velneškega) hotelirstva in ostalih storitvenih dejavnosti.