Turizem


Magistrski študij II. stopnje POSLOVNE VEDE II

Študijska smer TURIZEM

Magistrski študijski program Turizem izobražuje strokovnjake za trajnostni razvoj turizma s poudarkom na zdraviliškem, velneškem in športnem turizmu ter vrhunski kakovosti storitev v turizmu. Študenti pridobijo znanja s področja menedžmenta in digitalizacije v turizmu, inovativnega oblikovanja turističnih produktov in organizacije dogodkov. Program povezuje ekonomijo, menedžment, psihologijo in trajnostni razvoj ter razvija analitične in strateške veščine. Usmerjen je v kritično razmišljanje, inovativnost in etično vodenje, kar odpira možnosti za kariero v turističnih podjetjih, destinacijskem menedžmentu, javni upravi in mednarodnih organizacijah s področja turizma.

Vodenje turizma v prihodnost – trajnostno, inovativno, globalno.

magister turizma/magistrica turizma
Organizacija študija
  • Izredni študij.
  • 2 leta.
  • 120 ECTS.
  • SOK raven 8.
  • Predavanja praviloma potekajo dvakrat tedensko popoldan.
  • Predmeti si sledijo eden drugemu, enako tudi izpiti.
  • Študij se izvaja hibridnona daljavo in v živo.
  • Predavanja se snemajo in jih je možno pogledati kadarkoli.
  • Enote delovanja: Celje, Ljubljana, Maribor, Nova Gorica, Murska Sobota, Slovenj Gradec.
  • Cenik storitev na FKPV.
TUR
Predmetnik
1. letnik KT
Analiza poslovanja in kontroling 8
Primerjalni gospodarski sistemi 8
Strategija in razvoj podjejta 6
Kadrovski menedžment 6
Krizni menedžment 8
Upravljanje turističnih destinacij 8
Kulturna dediščina 8
Zdraviliški in velneški turizem 8
2. letnik KT
Seminar o magistrski nalogi 8
Raziskovalna metodologija 8
Strokovni izbirni predmet smeri 1 8
Strokovni zbirni predmet smeri 2 8
Prosto izbirni predmet 6
Magistrska naloga

22

Izbirni predmeti smeri
Gastronomija, Globalno zdravje in turizem, Zeleni turizem in trajnostni razvoj, Oblikovanje turističnih produktov, Turistične destinacije sveta, Turizem in regionalni razvoj.

Prosto izbirni predmeti
Pravo EU, Medkulturno komuniciranje, Podpora nemotenemu poslovanju. Izbere se lahko tudi predmet z druge smeri, študijskega programa ali fakultete.

Profil diplomanta

Profil diplomanta Diplomant magistrskega študija Turizem je visoko usposobljen strokovnjak z interdisciplinarnim znanjem s področja turističnega menedžmenta, trajnostnega razvoja, digitalizacije in inovativnega oblikovanja turističnih produktov. Odlikuje ga sposobnost strateškega razmišljanja, analitičnega odločanja ter razvoja sodobnih in trajnostno naravnanih turističnih rešitev.

Zaposlitvene možnosti Diplomanti magistrskega programa Turizem so visoko usposobljeni strokovnjaki za vodstvene vloge v turistični industriji, gostinstvu, destinacijskem menedžmentu ter povezanih sektorjih. Pridobljene kompetence na področju trajnostnega razvoja, digitalizacije in inovativnih turističnih konceptov jim omogočajo konkurenčnost na nacionalnem in mednarodnem trgu dela.

Možnosti zaposlitev vključujejo:

  1. Vodenje in upravljanje: Direktorji hotelov, zdravilišč, vodje turističnih agencij, menedžerji v gostinstvu in hotelskih verigah.
  2. Destinacijski in trajnostni turizem: Destinacijski menedžerji, svetovalci za trajnostni turizem, razvijalci trajnostnih turističnih produktov.
  3. Digitalizacija in inovacije: Specialist za digitalni marketing, analitiki podatkov v turizmu, svetovalci za digitalno transformacijo.
  4. Organizacija dogodkov in poslovni turizem: Menedžerji za organizacijo konferenc, vodje protokolov, svetovalci za VIP turizem.
  5. Raziskave, razvoj in izobraževanje: Raziskovalci turističnih trendov, univerzitetni predavatelji, razvoj novih turističnih produktov.
  6. Javni sektor in mednarodne organizacije: Svetovalci za turizem na ministrstvih, koordinatorji evropskih projektov, zaposleni v mednarodnih organizacijah (UNWTO, OECD, UNESCO)

turizempage

Ključne predmetno−specifične kompetence
  • Menedžment in vodenje v turizmu – obvladovanje strateškega in operativnega vodenja turističnih organizacij, hotelov, zdravilišč, velneških in športnih centrov ter gastronomskih obratov.
  • Trajnostni in odgovorni turizem – razumevanje konceptov trajnostnega razvoja in njihove aplikacije v turistični industriji, vključno z okoljskimi, socialnimi in ekonomskimi vidiki.
  • Razvoj in trženje turističnih produktov – sposobnost oblikovanja inovativnih in konkurenčnih turističnih produktov ter poznavanje sodobnih marketinških pristopov, vključno z digitalnim trženjem in uporabniško izkušnjo.
  • Protokol in organizacija dogodkov – strokovno znanje s področja organizacije poslovnih, protokolarnih in turističnih dogodkov na nacionalni in mednarodni ravni.
  • Raziskovalne in analitične veščine – sposobnost izvajanja tržnih analiz, prepoznavanja trendov v turizmu in uporabe podatkov za strateško odločanje.
  • Digitalizacija in tehnologija v turizmu – poznavanje digitalnih orodij, umetne inteligence, pametnih destinacij in tehnoloških rešitev za izboljšanje turistične izkušnje.
  • Medkulturna komunikacija in gostoljubje – razvite veščine vodenja in komuniciranja v mednarodnem okolju ter prilagajanje različnim kulturnim kontekstom.

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2025

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki