Študijska smer KOMERCIALA
Komerciala
Magistrski študij II. stopnje POSLOVNE VEDE II
Študij vam bo zagotovil poglobljeno znanje in veščine za načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadzor poslovnih procesov. Razvijali boste kompetence za učinkovito upravljanje in vodenje ekip, tako v vlogi člana tima kot vodje. Pridobili boste celovito teoretično in praktično znanje s področja poslovnih ved, financ, marketinga in zakonodaje, kar vam bo omogočilo strateško odločanje ter optimizacijo poslovnih funkcij. Hkrati boste razvili sposobnosti za uspešno vodenje lastnega ali drugega podjetja ter obvladovanje ključnih poslovnih informacij za dolgoročno rast in uspeh.
Praktično znanje. Vodstvene vloge. Uspešni rezultati.
- Izredni študij.
- 2 leti.
- 120 ECTS.
- SOK raven 8.
- Predavanja praviloma potekajo dvakrat tedensko popoldan.
- Predmeti si sledijo eden drugemu, enako tudi izpiti.
- Študij se izvaja hibridno, na daljavo in v živo.
- Predavanja se snemajo in jih je možno pogledati kadarkoli.
- Enote študija: Celje, Ljubljana, Maribor, Nova Gorica, Murska Sobota, Slovenj Gradec.
- Cenik storitev na FKPV.

1. letnik | KT |
Analiza poslovanja in kontroling | 8 |
Primerjalni gospodarski sistemi | 8 |
Strategija in razvoj podjejta | 6 |
Kadrovski menedžment | 6 |
Krizni menedžment | 8 |
Dobičkonosnost kupcev | 8 |
Menedžment nabave in prodaje | 8 |
Analiza vedenja kupcev | 8 |
2. letnik | KT |
Seminar o magistrski nalogi | 8 |
Raziskovalna metodologija | 8 |
Strokovni izbirni predmet smeri 1 | 8 |
Strokovni zbirni predmet smeri 2 | 8 |
Prosto izbirni predmet | 6 |
Magistrska naloga | 22 |
Izbirni predmeti smeri
Trženje storitev, Finančna regulacija, Management blagovnih znam in novih izdelkov, Odkrivanje poslovnih priložnosti in tveganj z novimi informacijskimi tehnologijami, Interaktivno trženje, Računovodstvo za odločanje.
Prosto izbirni predmeti
Pravo EU, Medkulturno komuniciranje, Podpora nemotenemu poslovanju. Izbere se lahko tudi predmet z druge smeri, študijskega programa ali fakultete.
Profil diplomanta Diplomant magistrskega študija smeri “komerciala” bo usposobljen za razvoj in implementacijo strateških poslovnih odločitev na najvišji ravni. Poudarek bo na naprednem razumevanju globalnih in digitalnih trgov, inovacijah v poslovanju, vodenju podjetij ter optimizaciji poslovnih procesov.
Zaposlitvene možnosti Diplomanti so usposobljeni za vodenje prodajnih, nabavnih in logističnih procesov ter strateško upravljanje odnosov s kupci in dobavitelji. S pridobljenim znanjem o prodaji, trženju, financah in digitalizaciji se lahko zaposlijo kot:
- Prodajni vodje (direktor prodaje, vodja ključnih kupcev, export manager).
- Strokovnjaki za nabavo in logistiko (vodja nabave, specialist za oskrbovalne verige).
- Marketinški in razvojni strokovnjaki (vodja trženja, digitalni marketing specialist, analitik trga).
- Finančni in strateški svetovalci (finančni svetovalec v prodaji, revizor procesov).
- Podjetniki (ustanovitelji podjetij, svetovalci za optimizacijo poslovanja).
Diplomanti so pripravljeni na dinamične vloge v podjetjih doma in v tujini ter na samostojno podjetniško pot.
- Strateško načrtovanje, vodenje in finančno upravljanje.
- Marketing, tržno komuniciranje in kadrovske politike.
- Analitične, raziskovalne in interdisciplinarne sposobnosti.
- Upravljanje informacij, tehnologij in IKT sistemov.
- Podjetniško, inovativno in etično poslovanje.
- Razumevanje ekonomije in poslovnih ved.
- Reševanje delovnih problemov z znanstvenimi metodami.
- Mednarodno poslovanje in medkulturno komuniciranje.
- Prepoznavanje priložnosti in tveganj na globalnem trgu.