Seminar: Osebna blagovna znamka kot temelj odlične kariere
Kaj je skupna točka uspešnih podjetij in posameznikov? Zakaj jim zaupamo? Zakaj pomislimo najprej nanje? Zakaj so vedno prvi v vrsti in zmagovalci bitke za naklonjenost? Kako postanem del zgodbe o uspehu?
Osebna blagovna znamka je temelj identitete in naša priložnost za doseganje kariernih ciljev. Zakaj uspešni obrtniki in majhni podjetniki ohranjajo družinsko ime in z njim nastopajo na trgu? Kaj pa igralci, umetniki, pisatelji, politiki in direktorji? Je Tesla še Tesla brez Elona Muska? Kaj pa Apple?
Predavatelj vas bo na podlagi 20 let prakse v managementu odnosov z javnostmi in izvajanju vplivnostnega marketinga pripravil do razmisleka in vam pomagal doseči dobro pozicijo za razvoj osebne blagovne znamke. Spoznali boste tisto, kar loči mnoge uspešne od ostalih.
Še več: seminar ti bo ponudil tudi aplikativna znanja, kako vzpostaviti in upravljati svojo podobo na družbenih omrežjih, vključno z vse bolj popularnim poslovnim omrežjem LinkedIN, ki ga spremljajo praktično vsi večji zaposlovalci in kadrovske agencije v Sloveniji ter po svetu.
Seminar bo na Abituri v Celju v sredo, 22. 5. 2019, ob 16. uri. |
Na seminarju bomo spoznali:
Kaj je osebna blagovna znamka.
Primere uspešnih osebnih blagovnih znamk za inspiracijo in razmislek.
Proces ustvarjanja osebne blagovne znamke.
Korake, ki jih moramo opraviti pri sebi in raziskavo našega trga.
Uravljanje osebne blagovne znamke skozi njen razvoj in komuniciranje.
Skrivnosti in pasti nastopa na družbenih omrežjih.
ABC LinkedIN za dragoceno osebno znamčenje.
Kakšni so izzivi pri gradnji uspešne osebne blagovne znamke – v podjetju, doma in okolju.
Seminar je primeren za vse, ki želijo svojo kariero nadgraditi z razvojem osebne blagovne znamke. Primeren je tudi za začetnike brez poglobljenih znanj s področja marketinga.
V sklopu seminarja boste pridobili tudi znanja za vzpostavitev svojega LinkedIN profila.
Predavatelj
Simon Šketa je že pri 18 letih začel svojo medijsko kariero. Radio, tisk, splet. Nato pa skok v vlogo vodje izjemno uspešne službe za odnose z javnostmi. To vlogo je opravljal najdlje v zgodovini tedanjega Mobitela. Potem se je predal trženju in se specializiral za vplivnostni marketing in odnose z vplivneži. Poleg tega je odgovoren tudi za aktivacijo zaposlenih v vlogi ambasadorjev Telekoma Slovenije. Simon znanje redno prenaša v intervjujih, člankih, na seminarjih in na svojem blogu SKETA.digital. Pred leti je soustvaril tudi portal SKETA.si, ki je postal eden najbolj uspešnih kulinaričnih projektov v Sloveniji, je tudi soavtor dveh kulinaričnih knjig. Kot vplivnež je sodeloval z znamkami Mercator, Gorenje, Samsung, Kotanyji Slovenija, Henkel, Medex, Skaza in Rauch. Je diplomant Londonske šole za odnose z javnostmi in Abiture.
Cena
5-urni seminar z gradivom in potrdilom o udeležbi na seminarju znaša 160 EUR (DDV je vključen v ceno)
Za prijavo in predplačilo vsaj 10 dni pred izvedbo seminarja vam priznamo:
– 20% popust za pravne osebe in
– 30% popust za fizične osebe.
Študentje Fakultete za komercialne in poslovne vede in Abiture imajo 50% popust.
Po prijavi vam bomo izstavili predračun, ki ga poravnate na transakcijski račun št: SI56 0311 8100 1118467 (SKB Banka), najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice.
Zadnji rok za odjavo udeležbe je 3 dni pred izvedbo seminarja.