Obisk Hotela Arena pri predmetu Poslovni sistemi v turizmu, Maribor, 19. 5. 2011

HOTEL ARENA (Športni center Pohorje)

Hotel Arena, ki smo ga obiskali v sklopu predmeta Poslovni sistemi v turizmu,  je umeščen na obronke Mariborskega Pohorja, tik pod snežnim stadionom. Že od vsega začetka hotel deluje pod velikim mariborskim podjetjem – Športnim centrom Pohorje, ki je poleg športne, adrenalinske, wellness, namestitvene in gastronomske ponudbe tudi največji smučarski center v Sloveniji.

Sprejela nas je direktorica hotela, Iris Kociper Haas, ki nam je že v začetni predstavitvi pojasnila strategijo podjetja, sektorje na katerih je podjetje dejavno, prednosti njihove ponudbe in načine vodenja po katerih podjetje posega. Njihove poglavitne dejavnosti so hotelirstvo, turizem, gostinstvo ter smučarska in žičničarska dejavnost. Zaradi obilice dodatne ponudbe je struktura obiskovalcev v hotelu zelo različna (družine, športniki, kolesarji, pohodniki, poslovneži, individualni gostje …) in prav zaradi širokega spektra gostov je hotel dobro zaseden skozi vse leto. Arena je razdeljena v dva med seboj povezana objekta. Glavni del, ki je kategoriziran s štirimi zvezdicami in dograjen pred dvema letoma ter depandansa kategorizirana s tremi zvezdicami skupno ponujata 61 sob, veliko restavracijo, teraso s pogledom na Pohorje, lobby-bar s kaminom, wellness center, fitnes in seminarske dvorane.

Med ogledom smo vsi zaznali res prijeten občutek domačnosti, veliko drobnih pozornosti in malih detajlov, ki naredijo ta srednje velik hotel tako poseben. V hotelu imajo dobro uvedene sisteme, saj je vsak zaposlen saznanjeni s svojimi zadolžitvami, kaj gost od njih pričakuje in kako s profesionalnim delom zadovoljiti različne strukturne skupine obiskovalcev. Vodja hotela in direktor za turizem pa sta dve ključni osebi, ki koordinirata te poslovne niti, da na koncu ta sistem funkcionira in da hotel dosega dobre poslovne rezultate. Med zaposlenimi se občuti korekten, profesionalen odnos z veliko dobro volje, ki so jo med obiskom prenesli tudi na nas in to je pika na i pri vsej tej ugodni klimi, ki jo lahko gost tam občuti. Ves sistem delovanja je zastavljen na temelju »Udobje v naravi« in kamorkoli v hotelu se ozreš, se trudijo slediti temu »brandu«. Pa naj bodo to energetsko očiščene sobe, mali muffini ob kavi, energetska voda ali pa samo sedenje na terasi in sproščanje ob dobri hrani in pogledu na naravo. Tako hotel kot zaposleni so na nas pustili dober vtis, saj smo sami bili priče, da se trudijo biti v koraku s časom, sledijo modernim trendom vodenja in odnosu z gostom. Po vsem videnem lahko zaključimo, da imata tako Hotel Arena kot ŠCP dobro uvedene poslovne sisteme, saj v nasprotnem primeru ne bi bili tako poslovno uspešni in prepoznavni.

Nuša Korotaj, študentka 2. letnika Turizma na enoti Maribor

[[#!#galerija-65#!#]]  
 

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2024

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki