Fakulteta za komercialne in poslovne vede se je prijavila in bila izbrana kot partner v okviru mednarodnega projekta KA2 Erasmus+ InVent – »Partnership to develop VET educators in event management with learner-centred approach«. Projekt traja od 1.10.2017 do 30.9.2019. Skupna vrednost projekta je 21.076,00 EUR. Spletna stran projekta http://www.invent.international/
Prijavitelj projekta je Gecko Programmes Ltd, v projekt pa so vključeni partnerji 5-tih držav:
- Slovenija (Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Evropski kulturni in tehnološki center – Center eksperimentov)
- Anglija (Gecko Programmes Ltd, The Television And Radio Industries Club Of The Midlands LTD)
- Nemčija (VPLT – Der Verband für Medien- und Veranstaltungstechnik e.V., Hochschule Hannover)
- Latvija (Latvijas Kulturas darbinieku biedriba, Ekonomikas un kulturas augstskola)
- Španija (Centro Superior De Formacion Europa SUR, Fundación Coremsa)
Opis projekta:
Namen projekta je kreirati nove pristope k izobraževanju in usposabljanju višješolskih učiteljev, učiteljev poklicnega izobraževanja in usposabljanja bodočih organizatorjev dogodkov. Podlaga za razvoj projekta in orodij za izobraževanje, bo analiza nacionalnih poklicnih standardov v vseh petih partnerskih državah EU. Namen projekta je povečati vključenost in dostop do formalnega / neformalnega izobraževanja in usposabljanja ter izboljšati in razširi ponudbo inovativnih visokokakovostnih učnih priložnosti, v smislu odziva zasnove učnih vsebin, glede na povpraševanje trga dela.
Cilj projekta je definicija in razvoj kompetenc in spretnosti, ki jih potrebujejo pedagoški delavci in strokovnjaki s področja poklicnega izobraževanja in usposabljanja, za izobraževanje strokovnega kadra s področja organizacije dogodkov in prireditev.
Z identifikacijo profila spretnosti in sposobnosti uspešnega organizatorja dogodkov in ob upoštevanju poklicnih spretnosti, ki so osrednjega pomena za vlogo organizatorja dogodkov, ter z analizo vrzeli bomo razvili modularni koncept poučevanja, ki bo na voljo v jezikih partnerjev. Znanje, pridobljeno med usposabljanjem in razvito gradivo se bo nato uporabilo v zaključnem delu projekta, ki zajema testiranje pridobljenega znanja in veščin s pilotnim poučevanjem in gradnjo portfelja.
Poleg zgoraj navedenih prednostnih aktivnosti projekt prinaša pozitivne koristi:
Za partnerje
– izmenjava spretnosti in sposobnosti organizacije vodenja dogodkov v partnerskih državah
– priložnost za izboljšave kurikulumov in skupnih dostopnih gradiv (delovni zvezki, vodnik za učitelje, učni načrti, kreativni viri, kreativne strategije)
– uporaba inovativnih metod za vključevanje, motiviranje in opremljanje učencev s spretnostmi, ki ustrezajo njihovim potrebam
– povečane dejavnosti EU, zmožnost razvijanja novih storitev v času, ko se zmanjšujejo nacionalni proračuni za izobraževanje učencev, vključuje tudi proračune za usposabljanje osebja
– motiviranje učencev, študentov, napredovanje v druge oblike učenja ali priložnosti za vključevanje
– večje razumevanje drugih kultur EU in državljanstva EU
Za pedagoški kader
– usmerjene spretnosti in znanja
– večja motiviranost za razvoj ciljnih storitev usposabljanja, ki bolje ustrezajo potrebam učencev
– boljše razumevanje potreb učencev in kako zagotoviti kurikulum za zadovoljevanje teh potreb
– priložnost za preizkušanje idej in izmenjava izkušenj
Za učence in študente v poklicnem in strokovnem izobraževanju in usposabljanju
– učenje vsebin, ki so povezane in usmerjeno v delo
– priložnosti za napredovanje in priznavanje kompetenc in spretnosti
– dostop do učenja brez finančnih ovir
– izboljšana stopnja motivacije in samozavesti