V študijskem letu 2016/2017 se bo na FKPV prvič izvajal izbirni predmet
E-trženje, katerega nosilec je
doc. dr. Denis Tomše, strokovnjak s področja elektronskega trženja. Na ta način tudi naša fakulteta vstopa v korak s časom, saj je
trženje preko elektronskih kanalov danes pomemben del poslovanja vsakega podjetja. Nekatera podjetja so na tem področju bolj uspešna, druga pa precej manj, predvsem zato, ker nimajo zaposlenih ljudi z ustreznimi znanji. Pri predmetu bodo študentje dobili tako teoretična, kot tudi praktična znanja s področja E-trženja, ter se usposobili za samostojno delo na tem področju. Podjetja danes zaposlujejo vedno več strokovnjakov s tega področja, saj se zavedajo pomembnosti elektronskih kanalov za uspešen nastop na trgu.
Znanja, ki jih bodo študentje pridobili pri tem predmetu, jim bodo lahko v veliko pomoč tudi pri iskanju zaposlitve.
Vrsta predmeta: izbirni
Nosilec in izvajalec predmeta: doc. dr. Denis Tomše
Predmet se bo pričel izvajati v š. l. 2016/17
Letnik: 3.
Št. kreditov: 7
Vsebina predmeta
- opredelitev e – trženja,
- pomen e-trženja pri vsakdanjem gospodarjenju,
- e–trženjski splet,
- e-trženjsko komunikacijski splet,
- kanali e-trženja,
- razlike med e-trženjskim komuniciranjem in trženjskim komuniciranjem na splošno,
- prednosti in slabosti e-trženja,
- trženjska besedila prilagojena za splet,
- načrtovanje in izdelava trženjsko učinkovitih spletnih strani,
- trženjsko komuniciranje s pomočjo e-pošte,
- pomen upravljanja odnosov s strankami (CRM) v e-trženju,
- družbena omrežja,
- trženje preko družbenih omrežij,
- spletna prodaja,
- merjenje uspešnosti e-trženja,
- etika in odgovorno delovanje pri e-trženju.