Vabljeno predavanje: Razvojne faze novega izdelka in njegove prodajne aktivnosti ob uvajanju na trg
V ponedeljek, 22. 1. 2024, bomo v okviru predmeta Menedžment nabave in prodaje gostili go. Aleksandro Zajc, vodjo raziskav in razvoja v Mlekarni Celeia d.o.o., ki bo izvedla online predavanje na temo Razvojne faze novega izdelka in njegove prodajne aktivnosti ob uvajanju na trg – primer Mlekarna Celeia.
Vsebina predavanja: stališča igrajo pomembno vlogo v nakupnem vedenju potrošnikov, zato je njihovo poznavanje ključno pri nagovarjanju obstoječih in novih kupcev. Skozi predavanje si bomo najprej odgovorili kakšna je natančna definicija stališč in morda ugotovili, da smo si besedo do sedaj razlagali preveč poenostavljeno. Spoznali bomo iz katerih komponent so sestavljena stališča. Na primerih si bomo pogledali kakšna je dejanska vloga stališč in kako širok obseg imajo v razumevanju vedenja potrošnikov. Ilustrativno se bomo poglobili tudi v tehnike merjenja stališč in na primerih pogledali s kakšnimi pristopi je možno vplivati na stališča, da se le ta spremenijo v glavah potrošnikov.
PRIJAVA: