Online gostujoče predavanje pri predmetu Trženje blagovnih znamk

Online gostujoče predavanje pri predmetu Trženje blagovnih znamk

V petek, 22. 1., bomo v okviru predmeta Trženje blagovnih znamk gostili go. Aleksandro Zajc, vodjo raziskav in razvoja v Mlekarni Celeia d.o.o., ki bo izvedla predavanje na temo Pomen poznavanja stališč potrošnikov pri razvoju novega izdelka.

Vsebina predavanja: stališča igrajo pomembno vlogo v nakupnem vedenju potrošnikov, zato je njihovo poznavanje ključno pri nagovarjanju obstoječih in novih kupcev. Skozi predavanje si bomo najprej odgovorili kakšna je natančna definicija stališč in morda ugotovili, da smo si besedo do sedaj razlagali preveč poenostavljeno. Spoznali bomo iz katerih komponent so sestavljena stališča. Na primerih si bomo pogledali kakšna je dejanska vloga stališč in kako širok obseg imajo v razumevanju vedenja potrošnikov. Ilustrativno se bomo poglobili tudi v tehnike merjenja stališč in na primerih pogledali s kakšnimi pristopi je možno vplivati na stališča, da se le ta spremenijo v glavah potrošnikov. 

Vabljeni!

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2024

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki