Delavnica o motivaciji za učenje
Za dijake, študente in starše pripravljamo delavnico o motivaciji za učenje. Pridruži se nam v petek, 8. aprila 2022 ob 18:10 uri v Dvorani MCC.
Preden se prične matura, zaključno ocenjevalno obdobje in seveda izpitno obdobje, bomo v Celjskem mladinskem centru pripravili predavanje na temo MOTIVACIJE ZA UČENJE.
Govorili bomo o tem, kaj je motivacija, o postavljanju ciljev in o sprejemanju neuspehov, ter kako jih spremeniti v uspeh. Poglobili se bomo o »kradljivce časa« in dejavnike, ki lahko vplivajo na našo koncentracijo in zmožnost učenja. Vse omenjeno, nam bo razložil dr. Drago Jerebic, specialist zakonske in družinske terapije, docent, ki predava na Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani in strokovni vodja Družinskega inštituta Bližina v Celju.
Zanimivo? Prideš!? https://www.mc-celje.si
Dogodek podpira Mestna občina Celje.
***
O predavatelju:
Drago Jerebic je specialist zakonske in družinske terapije. Kot docent poučuje na teoloških in terapevtskih programih na Teoloških fakulteti Univerze v Ljubljani (Religiozni in psihoanalitični temelji odnosa, Uvod v psihologijo religije, Pastoralna psihologija, Relacijska zakonska terapija I, Relacijska družinska terapija I). Leta 2013 je doktoriral iz področja zakonske in družinske terapije – naslov doktorske disertacije: Odnos mama in sin v povezavi s kasnejšo sinovo zasvojenostjo z alkoholom. 2x so ga študenti izbrali za naj profesorja – asistenta.
– Je strokovni vodja Družinskega inštituta Bližina v Celju (2006), licenciran zakonski in družinski terapevt pri ZZDTS (2008) in supervizor pri ZZDTS (2009) in SZS (2007). Ima opravljen strokovni izpit na področju socialnega varstva (2006).
– V šestnajstih letih dela je kot zakonski in družinski terapevt opravil preko 11.000 terapevtskih ur v obliki individualne, partnerske in družinske terapije. Poleg tega je izvedel preko 300 predavanj in delavnic.
– V terapevtski praksi se specializira predvsem za težave v partnerskem odnosu, starševske težave z odraščajočimi otroci in probleme zasvojenosti.