Vabljena predavanja: Standardi, dobre prakse in etični kodeksi vpliva na kakovost IT storitev – dr. Džangir Kolar
V okviru projekta Nadgradnja KC FKPV vas vabimo na vabljena predavanja z naslovom Standardi, dobre prakse in etični kodeksi vpliva na kakovost IT storitev – primer slovenskih IT oddelkov. Predavanja bo izvedel gost iz prakse – konzultant ali projektni/produktni vodja na različnih projektih dr. Džangir Kolar.
Predavanja bodo v Celju, 25. 1. ob 16:30 v pred. I/C. |
Prijava na predavanja ni potrebna.
O gostu iz prakse:
Dr. Džangir Kolar se področju informatike udejstvuje že od leta 1998. Večino časa deluje kot konzultant ali projektni/produktni vodja na različnih projektih v gospodarstvu in javni upravi, kjer bi izpostavili mednarodne projekte Eurobasket 2013, Generali Romania, Prenova procesov v slovenskih zaporih ter E-CoRE. Poleg formalnega izobraževanja je pridobil certificate ITIL v3 Foundation, PRINCE2 Practicioner, Scrum Master, ISO 9001 notranji presojevalec. Od leta 2011 aktiven tudi kot predavatelj na višjih šolah Erudio in Gea College za predmet Informatika. Dodaten čas in denar namenja potovanjem (videti želi čim več sveta), družini in prijateljem. Rad organizira družabne dogodke – medtem pa ostaja povezan z IT na tak ali drugačen način.
Predavanje bo zajemalo predstavitev in pregled standardov, najboljših praks in etičnih kodeksov, ki se uporabljajo na področju informatike. Po vpeljavi slednjih se logično pričakujejo koristi, ki pa niso samoumevne. V kolikor želimo doseči dobre rezultate pri zagotavljanju kakovostnih IT storitev, je potrebno pri vpeljavi standardov biti pozoren na določene aspekte. Omenjeni faktorji bodo predstavljeni preko SEM modela, ki je bil rezultat raziskave na primeru IT oddelkov v velikih slovenskih podjetjih.
»Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Krepitev enake dostopnosti vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in validiranja 2 pridobljenih kompetenc specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.«