Strokovna ekskurzija / Ogled City hotela v Ljubljani

V sredo, 18.01. 2012, smo izredni študentje 2. letnika Turizma, iz študijske enote v Ljubljani, v sklopu predmeta Poslovni sistemi v turizmu, pod vodstvom predavatelja g. Fadila Mušinoviča obiskali enega od turističnih poslovnih sistemov, in sicer City hotel v Ljubljani. V njem sem zaposlena tudi ena izmed študentk tega letnika, kot Vodja hotelske kakovosti in organizator v gostinstvu.

Predstavitev hotela družbe Krajc hoteli d. o. o., skupaj z operativnim poslovanjem in dolgoletnimi praktičnimi izkušnjami, nam je zelo nazorno predstavil g. Rudi Gubenšek, v hotelu zaposlen, kot vodja upravljanja odnosov s strankami oziroma Customer Relationship Manager (CRM).
V predstavitvi nam je orisal zgodovinske korenine današnjega hotela, ki segajo vse od Hotela Štrukelj, iz leta 1907, spremembe lastninjenja v nekdanji hotel Turist in od leta 2003 lastništvo in trženje pod novo blagovno znamko City hotel.
Razložil nam je o povezanosti tehnoloških sistemov in posameznih oddelkov znotraj hotela z zunanjimi in uspešno politiko trženja hotela, glede na časovna obdobja, zasedenost skozi internetna omrežja ter prednosti novega programa Chanel Manager.
Segment gostov se skozi obdobja spreminja, tako so v hotelu prisotni poslovni in konferenčni gostje, predvsem v poletni sezoni tudi turistični segment, za katere je hotel lokacijsko izredno privlačen ( v peš coni samega centra ).
Dotaknil se je tudi vprašanja kategorizacije in razlik v opremi in storitvah 3 in 4 zvezdičnih hotelov. Za slednje je potrebno vsaj 30 % sob s kadjo, sobna postrežba, portir ipd. ker le tega City hotel ne zagotavlja, uradno dosega tri zvezdice, vendar je oprema v sobah, male pozornosti za najmlajše goste, izredno bogata ponudba samopostrežnega zajtrka z bio in dietetičnim kotičkom, brezplačna izposoja koles, detajlne posebnosti ipd. daleč nad vrednostjo klasičnih tri zvezdičnih hotelov.

V duhu nadaljnjega razvoja in nadgradnje ekološkega poslovanja so v pripravi projekta za pridobitev Eko marjetice, zaključen pa je velik skupni projekt samoocene poslovne odličnosti, ki zajema primere dobre prakse tako procesnih področij in standardizirana le teh, kot boljše pogoje in motiviranost za zaposlene.

Skozi slikovni material so nam bile prestavljene možne in tudi že gostujoče variacije dogodkov, tako poslovnih, kot medijskih. Zajemale so vrhunske kulinaričnih pogostitve, od katerih je bila posebna pozornost namenjena novi otvoritvi City hotela iz leta 2007, ko je celotna pogostitev za cca. 450 gostov temeljila na »Finger food« kulinariki in postrežbi, ki je najzahtevnejša v sami pripravi, vendar najatraktivnejša v trendih sodobne kulinarike.

Teoretično znanje smo na tokratnem primeru dobre prakse hotelirstva osvetlili z novimi praktičnimi spoznanji sistemskega delovanja, ki nam bo zelo dobrodošlo v nadaljnjem študiju in delovanju v turizmu.

Jolanda Ivanuša  

[[#!#galerija-87#!#]]

Prijavite se na naše e-novice

Bodite obveščeni in se prijavite na naše e-novice

© 2016 - 2024

Fakulteta za komercialne in poslovne vede

, vse pravice pridržane. | Piškotki